Наші уроки і заходи

7 грудня 2020 2-Б клас
Урок на тему
Зовнішність


























11.09 .2018
















У нашій школі з 22по 26 січня  тривав Тиждень англійської мови під назвою «English Forever». Під час неймовірно цікавого і насиченого подіями часу, учні та вчителі мали змогу взяти участь у численних презентаціях, квестах, вікторинах…
Хроніка подій :


Понеділок 22.01
1.   Оформлення інформаційної дошки до тижня. Конкурс тематичних газет. Живе фото.






2.   Оформлення стендів на тему« Seasons and weather », « English Forever ».

3.   Перегляд  мультфільмів.



Вівторок 23.01
1.   Виставка книжок. «  It`s interesting to read… »













2.    Музичні перерви.












Відкритий урок. « Назви іграшок».
Учитель Дацюк О.Ф провела відкритий урок у 1-А класі.на тему « Назви іграшок».
           Урок передбачав досягнення наступної мети :   активізувати та закріпити граматичний та лексичний матеріал з теми «Іграшки». Вправляти учнів у застосуванні вивченого матеріалу через участь у іграх та інсценізаціях. Формувати навички і уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма), продовжувати роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі, в парах, в группах, розвивати творчі здібності, увагу, пам'ять та уяву учнів, сприяти розвитку кмітливості, мовленнєвої здогадки, виховувати  любов та зацікавленість до вивчення англійської мови.Обладнання:  комп’ютер, аудіо запис та відеозапис пісень, картки із завданнями, іграшки, тематичні картки для роботи в групах, ілюстративний матеріал. Вчитель продумала завдання згідно віковим особливостям учнів. Урок  насичений і цікавий.

Середа  24.01
1.   Вивчення пісень.


2.   Відкритий урок. «Кольори .Знайомство з новими літерами».
Учитель Саламаткіна І.Р. провела урок в 1 – Є класі на  темуKольори.
Знайомство з новими літерами .»
Урок передбачав досягнення наступної мети : активізувати вживання лексики минулих уроків в усному мовленні,узагальнити, повторити і закріпити лексичний та мовний матеріал по темі “Кольори”. Формувати навички правильної вимови звуків. Формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць; формувати навички письма;  Ознайомити  учнів з особливостями вимови англійських звуків [v], [л],.розвивати вміння розрізняти кольори;  пам’ять, уважність, вміння сприймати на слух. Сприяти розвиткові пізнавальних інтересів учнів. Cтимулювати комунікативну мотивацію учнів, розвивати інтонаційний слух, мовленнєву реакцію, оперативну пам'ять; виховувати культуру спілкування, розвивати доброзичливість, привітність, увагу та повагу до співрозмовника, толерантність, ввічливість як норму поведінки.
Тип уроку: урок-подорож до веселкового міста. Обладнання,яке було використано на уроці : кольори, літери пазли,  відео з теми кольори, пісні для знайомства з літерами їх звуками та словами на ці літери, індивідуальні роздаткові картки для самостійної роботи учнів, картки з літерами та словами ,будинки веселкового міста. Саламаткіна І.Р. доцільно й уміло   поєднала  фронтальну роботу і з індивідуальною,колективну з самостійною вправно заохочувала  індивідуальні здобутки в навчанні кожного учня. Учитель уміє володіти класом, активізувати діяльність учнів, організовувати самостійну роботу,має індивідуальний підхід до учнів на уроці.

3.Відкритий урок « Toys».
Вчитель Мурга О.О.провела відкритий урок на тему « Toys .»у 2- Д класі.
Підтема: Який чудовий ведмедик! Розвиток навичок читання.
Урок передбачав досягнення наступної мети : ознайомити дітей з ігровими традиціями, вчити весело та з користю проводити час;повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні. Ознайомити зі структурою  «What  a nice..!» та присвійними займенниками  «hisher» й навчати вживати їх в усному мовленні; продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення. Удосконалювати навички читання. Тренувати в аудіюванні. Продовжувати формувати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу;виховувати вміння співпрацювати.На уроці було використано обладнання :підручник, робочі зошити, малюнки до теми, картки для гри , для самостійної роботи. На уроці здійснювалася диференціація щодо пропонованих учням завдань (з урахуванням індивідуальних особливостей, здібності й рівня  підготовленості  кожного учня. Психологічна атмосфера уроку була на високому рівні. Діти сприймали матеріал із задоволенням. Цікаво були придумані завдання з розвитку навичок читання. Вчитель застосовувала різноманітні методи і прийоми для реалізації знань учнів.




Четвер 25.01
1.   Вікторина "What? Where? When?"
Вчителі Саламаткіна І.Р. та Дідусенко С. А. провели цікаву вікторину для учнів 2 класу. Близько однієї години учні змагалися інтелектом у найрізноманітніших галузях і темах. Захід передбачав досягнення наступної мети : ознайомити дітей з ігровими традиціями, вчити весело та з користю проводити час;повторити й активізувати лексичний матеріал теми, розвивати увагу , пам'ять та логіку.

2.   Відкритий урок «  Відпочинок і дозвілля ».
Учитель  Дідусенко С.А  провела урок у 2-В класі на тему «Іграшки. Присвійні займенники.»
Урок передбачав досягнення наступної мети : повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити з новими лексичними одиницями з теми, вчити впізнавати їх та застосовувати в мовленні; вчити описувати предмети та давати вказівки; вивчити присвійні займенники «his/her»; активізувати навички читання та письма англійською мовою; розвивати навички діалогічного мовлення; розвивати слухову та зорову пам'ять; продовжувати роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі та в парах.
Обладнання уроку: флеш-картки із зображенням вивчених лексичних одиниць та нових; флеш-картка his  /her ; підручник «English 2» О.Д.Карпюк, робочі зошити, картки для гри та картки для самостійної роботи, звуковий супровід (фонограми текстів діалогів, пісень, які використовуються на уроці).
Мета уроку визначена чітко, конкретно і  дидактично правильно. Види, етапи мовної діяльності взаємопов’язані. Застосовані види роботи : хорові, індивідуальні і комбіновані.





 
 







П ` ятниця  26.01
1.   Відкритий урок  « What is the weather ?»
Відкритий урок,проведений вчителем англійської мови Херсон В.Б., 26.01.18 у 4-Г класі.(2 урок).
узагальнити знання, уміння та навички учнів з вивченого матеріалу; вдосконалювати навички читання, аудіювання та говоріння;
 розширювати ерудицію учнів; розширювати лінгвістичний кругозір учнів;
 розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу та уяву учнів; розвивати інтелектуальні здібності учнів;формувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови; виховувати вміння працювати у групах; виховувати в учнів почуття відповідальності.активізація вивченої   лексики з теми на попередніх уроках, тренувати вживання вивченої лексики в усному мовленні та на письмі; формувати навички критичного мислення на уроці,навчити учнів робити усне повідомлення за темою,розвивати навички читання, письма, аудіювання та говоріння, розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію, увагу, пам’ять, логічне та творче мислення учнів;виховувати ввічливість та культуру поведінки , естетичний смак; виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища, розширити словниковий запас учнів, поглибити знання учнів з теми, підвищити мотивацію вивчення англійської мови.
Учні під час уроку проявляли високий інтерес і активність, практикували застосування свого словникового запасу. У легкій, невимушеній та у формі гри пройшов відкритий урок англійської мови. Цілі,які були поставлені вчителем, повністю досягнуті. Урок оцінено на високому науково-методичному рівні. 


      
















2.     Відкритий урок « Seasons and weather ».
Урок,проведений вчителем Локтенко Т.С. у 4-В класі на тему « Seasons and weather ».
Урок передбачав досягнення наступної мети : автоматизувати вміння і навички учнів з теми  « Пори року.Погода» з опорою на вивчені лексичні одиниці,розвивати навички читання, письма, говоріння, розвивати в учнів вміння спілкуватися про погоду, розвивати пам'ять, мислення, уяву,виховувати естетичні смаки, працелюбність в оволодінні знань з англійської мови. Обладнання уроку :мультимедійна презентація, комп'ютер, картки з текстом та  завданнями, зображення пір року. Урок спрямований на засвоєння основного матеріалу .Учитель правильно підібрала питання і вправи. Види опитування: індивідуальний, усний і письмовий. Урок проведений цікаво і творчо. Вчитель досягнула поставленої мети.




3.     Підведення підсумків тижня англійської мови.
Відкритий захід  на тему« Are you good at English
Вчителі   Херсон В.Б., Мурга О.О  та  Локтенко Т.С. провели  виховний  захід на тему « Are you good at English ? » у 4-А та 4-Г класах.
Захід передбачав досягнення наступної мети : узагальнити знання, уміння та навички учнів з вивченого матеріалу; вдосконалювати навички читання, аудіювання та говоріння; розширювати ерудицію учнів; розширювати лінгвістичний кругозір учнів;
 розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу та уяву учнів; розвивати інтелектуальні здібності учнів; формувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови; виховувати вміння працювати у групах; виховувати в учнів почуття відповідальності.

















Діти показали свої знання з англійської мови у різних галузях,проявили свою творчість,активність і просто чудово провели час. Захід був проведений з використанням цікавих відеоматеріалів,завдань та розважальних конкурсів.
Тиждень початкових класів промайнув дуже швидко і запам’ятався багатством подій та позитивних емоцій. 







Інтелектуальний Марафон для учнів 3 класів


















      
Урок у 2 класі
  Підтема  Частини тіла
Мета уроку:
-      Практична - активізувати та повторити лексику та
фрази-структури попередніх уроків, та фонетичний
матеріал
. Ознайомити з новими ЛО  і закріпити їх    уживання в усному мовленні.
-      Повторити й закріпити вживання конструкції   «have/has  got» в усному         мовленні.
-      Освітня - розширювати філологічний кругозір, знання
учнів про особливості англійської мови, вчити учнів
мовленнєвої взаємодії у парах та малих групах
-      Розвивальна - розвиток мовленнєвої грамотності,
уваги, уяви, фонетичного слуху, зорового сприйняття
-      Виховна - прищеплювати цікавість до навчання,
виховувати старанність, бажання граючись навчатися,
виховувати культуру спілкування


         
Обладнання:   Підручник,       робочий   зошит,       м’яч,          картки для          вивчення  нових ЛО,для   самостійної       роботи.    


        





                          ХІд уроку
І Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.
1.Привітання.
Teacher. Good morning, dear children!
Let us sing our favourite sing.
Teacher.. I’m glad to see you again and I  think  you are well today. Am
I right?How are you today?
2. Повідомлення теми та мети уроку.
 Today we are going to talk about parts of the body.
We should know all the parts to describe toys,animals and people.
Also you’ll learn how to use the construction“I’ve got…”
3.Уведення в іншомовну атмосферу.
Teacher. To speak English better we should practice a lot of sounds.
1.Сьогодні вранці Язичок прокинувся, потягнувся і відкрив занавіски на вікнах: [w-w-w]. Погода була гарна, і він вигукнув: [о-о-о], а потім підстрибнув до самої стелі: [t-t-t], [wоt], [wоt-wоt]. What is your name?  Потім вранці вирішив навести у себе в будиночку лад, узяв віника і почав підмітати. Ось так: [w-w-w]. А далі почав вибивати пилздивана:[t-t-t].Злякавшись шуму, з-під дивана виліз їжак і сердито забуркав: [g-g-g]. Собака почув їжачка та грізно загарчав: [r-r-r]. 




2. Зараз ми з вами  потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Завдання на картках.
4.Перевірка домашнього завдання.
Teacher. And now let’s revise our poem  together.

I HAVE TWO EYES
I have two eyes to see with.
I have two feet to run.
I have two hands to wave with,
And nose I have, but one.
I have two ears to hear with,
And a tongue to say “Good day!”
  
II. Основна частина уроку.
1.Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
T – At our lessons we talk about parts of the body. Today we continue talking about them. First of all, look at the board, please. Who is it? P – It’s a girl. T – Well done. Now let’s name her parts of the body. Look, listen and repeat, please. (на дошці зображенадівчинка, діти повторюють її частини тіла за вчителем) P – Leg, back, knee, toe, foot.
1)Завдання на картках.Учні називають частини тіла з підказкою,а потім без підказки.
2).Відео Частини тіла
3)Завдання на картках
Письмова робота

                              
2.Розминка Teddy-Bear.
Now it’s time to move. Stand up. Let’s do exercises! Lets sing song.
3.Формування навичок усного мовлення.
Структура речення I have got  She(He) has got.

Опис своєї зовнішності,опис ляльки.
Опис клоуна.Впр.  ст. 
Опис картки.Clown.
4.Формування навичок читання.

5.Відпочинок і пісня.
6. Інтерактивна вправа “Асоціативний кущ”.
Всі вивчені слова записуються на дошці в “асоціативний кущ” або прикріпляються малюнки на дошці із зображенням дії. -Рlease, tell me part of the body on the letter… . -Well done.

III  Заключна частина уроку.
Підсумки


T – Good job! I like the lesson. What about you? Do you like the lesson? T – What new words do you know?
T – Excellent! Now you get your points! Katia, you worked perfect! Dasha – well done! Vladik – Be more active next time!
Homework.
Children excellent. Your homework will be draw the monster and write the pats of his body.
Thank you for the lesson. Good bye! See you tomorrow!








Немає коментарів:

Дописати коментар